مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-30سياسي

فارس من| آمادگی انتقال زندان قوچان به خارج شهر در صورت معرفی زمین مناسب


این آمادگی در سازمان زندان ها و قوه قضاییه وجود دارد که در صورت معرفی زمین مناسب برای زندان قوچان این محل به محیطی خارج از محدوده شهری انتقال پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان فارس من درخواستی تحت عنوان چرا زندان شهرستان قوچان به خارج شهر منتقل نمی شود؟ در این سامانه به ثبت رسانده و خواستار انتقال زندان به خارج شهر برای ایجاد آرامش به محیط شهری شده بودند.

در این درخواست آمده بود: زندان شهرستان قوچان در بافت شهری قرار دارد این زندان در جوار دو پارک و یک تالار پذیرایی و بیمارستان و.

قرار داشته و خود همین مسئله برای ساکنین و مراجعه کنندگان ایجاد دردسر می نماید خصوصاً افراد زندانی که بند باز هستند و غروب باید به زندان برگردند و یا مرخصی می گیرند رییس سازمان امور زندان ها هم امروز فرموده اند: زندان ها از مناطق مسکونی به خارج از شهرها منتقل شوند.

با انتقال زندان قوچان به خارج شهر آرامش به این منطقه شهری بازمی گردد.

مسئولان لطفاً به انتقال این زندان به خارج شهر اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان در پاسخ به این مطالبه با اشاره به این موضوع که از سوی منابع طبیعی و فرمانداری این شهرستان زمینی برای زندان در نظر گرفته شده بود، گفت: این زمین در جنوب شهرستان قرار داشت اما در بازدید کمیته فنی سازمان زندان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آمادگی انتقال زندان قوچان به خارج شهر در صورت معرفی زمین مناسب

فارس من| آمادگی انتقال زندان قوچان به خارج شهر در صورت معرفی زمین مناسب